czwartek, 15 grudnia 2011

Bingo ! Egzamin zdany.

No i elegancko, egzamin na C zdany. Z grupy 11 osób udało się to dwóm, w tym mnie. Generalnie tylko 4 osoby wyjechały na miasto, 7 poległo na placu - głównie łuk i drobne błędy typu najechanie na krawężnik, brak sygnalizacji kierunkowskazem etc. Jeden z zestresowanych zdających wykonał zamiast garażu parkowanie skośne, no i odesłano go "na ławeczkę", ale po chwili pozwolono mu powtórzyć właściwy manewr. Jak się okazało był to drugi, obok mnie szczęśliwiec w tej grupie. Generalnie zdający w WORD w Łomży to w dużej mierze "wycieczkowicze" z Warszawy, Białegostoku czy okolic. Panuje opinia o łatwiejszym zdawaniu w Łomży, ale trzeba pamiętać, że plac jest wszędzie taki sam. A co z tego, że nie ma tramwajów czy skomplikowanych skrzyżowań, skoro zdający nie potrafi zrobić prawidłowo łuku tyłem, czy też zapomina zapiąć pas przed ruszeniem z miejsca ?

Mi testy i plac poszły pozytywnie. Pojazdem egzaminującym okazał się MAN TGL12.

 
Starman czekał pod płotem najwyraźniej na innych zdających.




Na miasto czekałem dosyć długo, bo bylem jako ostatni w swojej grupie. Równoległą grupę prowadzący egzaminator już zdążył całą oblać :). Podczas jazdy w ruchu drogowym miałem spore problemy ze skrzynią 8-biegową, II-stopniową, gdyż kurs robiłem na 6-biegowej. Dynamika zmiany biegów była raczej słaba o czym co i rusz przypomniał egzaminator, wprowadzając sporo stresu do mojej jazdy. Ostatecznie odhaczył na formularzu "sposób używania mechanizmów pojazdu" na minus, ale jednak wynik pozytywny !

Teraz czas na C+E i KW !

PS - poniżej moja trasa egzaminacyjna.




Wskazana jest drobna korekta, gdyż na Googlemaps nie ma jeszcze nowej ulicy, tj przedłużenia ul. Spokojnej do ul. Przykoszarowej.

2 komentarze:

  1. o Łomża, w listopadzie i grudniu woziłem tam kolegę z Warszawy - zdał za 5-tym razem na C, właśnie na tym 8-śmio biegowym Manie TGL12

    OdpowiedzUsuń
  2. 59 yr old Senior Developer Bernadene Girdwood, hailing from Sioux Lookout enjoys watching movies like Americano and Motor sports. Took a trip to Boyana Church and drives a MR2. witryna internetowa

    OdpowiedzUsuń